Babykuzucuk Enisermgl üff panik oldum eşimin iş şartları yüzünden bugün olabilir ama yarın olmayabilir değerlendirsemmi diye bi düşündüm. Ama emin olamadım
Meryem2746 Babykuzucuk daha yeni yeni kızarıyor yani daha yumurtlama yok bide değerlendirin bence taze spremler daha güçlü çatlama olduğu günde değerlendirebilirsiniz hayırlı haberle İnşAllahh 🤲🥰
Babykuzucuk Meryem2746 ay eşim evdeyken değerlendiriyim nasip 🤲🏻 Sonra eve gelmez üzülürüm :) çok teşekkür ederim
Meryem2746 Babykuzucuk daha sürer ama 2.3 gün bence cok kızarmamış ya rahat ol kendini şartlandırma illa bugün deme kafandan at ovulasyon testini önce 😂🥰