Neslihan3866 Kızlar bebek Arabası önerisi olan var mı? Pusetimiz var oyuzden pusetli düşünmüyoruz. Kanz x go ve prego Cruiser kullananlar varsa eğer özellikle bu modeller hakkında da. Bilgi almak istiyorum.
Mltm88 Neslihan3866 Ben Kanz X-go plus aldım henüz kullanmaya başlamadım ama çok beğendim,sağlam görünüyor..Fakat puseti var, ayrıca pusetsiz satılıyormu bilmiyorum😊
Mltm88 Neslihan3866 Yanılmıyorsam 3300 veya 3400 falandı..Gidip mağazadan görerek aldık ve orda kampanyalıydı…çok teşekkürler bu arada 🌹🌹
Neslihan3866 Mltm88 bizde bugün x go modelini sorduk mağazada pusetsiz 2900 TL idi. Pusetle birlikte 3500 filandi. Pusetler bile çok pahalı 😑