Berin MeltemLondon gecmis olsun Allah şifa versin inşallah🤲 bende de yoktu ama düşük riski için başlamıştık mecbur doğuma bir gün kalaya kadar ve dogumdan sonra devam edecekmişim Allah yardımcımız olsun inşallah
Tupanne Kızlar merhaba peki oksapar kullanıp da normal doğum yapabiliyor muyuz? Hiç doktorunuza sordunuz mu ? Ben 27.haftadayım erken diye hiç sormadım ☺️
BBabyy Tupanne yapabiliyorsunuz fakat sancı durumunda iğneyi yapmamanız isteniyor doktorunuzla konuşmanız daha sağlıklı olacaktır
Berin AhahHbzhz bu oksapar iğne çok can yakıyor mu ya bazıları oyle diyor ben zaten korkuyorum igneden daha çok korktum 😐
AhahHbzhz Berin yaparken değil ama sonra ilaç gidince hafif can yakıyor ama kısa süreli korkma canım ben iğne görünce bayılan bi insandım 5. Haftada başladım suan 33 haftaligim bebislerimizin ve bizim saglimiz icin mecbur vuruluyoruz
Berin AhahHbzhz aynen oyle canim ya mecbur iste bende korktum panik atak oluyorum iğne diyince cunku 😶
AhahHbzhz Berin yok canım korkma zaten zamanla iyice alışıyorsun ilk baslarda morarma oluyo ama endişelenme haberin olsun morarma olunca korkmani gerektiren bisey yokmus bende korkmuştum çünkü morarinca ama normalmiş sonra zaten vücut alisiyo oda geciyo
Berin AhahHbzhz anladim canim bu arada iğneyi buzdolabında mı saklamamız gerekiyor o konuda da bilgi verir misin ben bilmiyorum da🥰
Berin AhahHbzhz tamam bende o zaman koyuyum dolaba cok tesekkur ederim bilgi verdigin için 😇 sende gunluk vuruyorsun demi iğneyi gerci bu iğneler hep gunluk vuruluyor da
AhahHbzhz Berin rica ederim canım evet hergun 1 tane vuruyorum akşamları kullaniyorum ben kızım uyanıkken kafa birakmiyo saati atlamayim diye aynı saatte oluyorum hergun :)