eliftalay bebek için bence hiç nevresim takımı almayın. Ben ilk kızımda yana yana nevresim seti aradım. Ancak süs diye kullandık.çünkü zaten bebeğe yorgan örtmüyorsunuZ. İlk 2-3 ay hep kundak yaptım, sonra da uyku tulumu ile uyuttum. 8-9 ay civarı benek yorganımı örteyim dedim ama onda da hem aklım kaldı hem de çocuk her döndüğünde haşır huşur yorgan sesinden uyandı. Kaldırdım bende. Şimdi 2,5 yaşında hala daha yorgan kullanmıyorum. Ya uyku tulumu ya da çok kalın olmayan battaniye ama açıyor hep üstünü. O yüZden en iyisi uyku tulumu. Zaten artık beşiğide kaldırıp büyük yatağa geçtiğimiz için bebek nevresimleri öyle paketli duruyor. Onun yerine güzel güzel çarşaflar alın bence.