Doktorum sanırım ölçmüyor karnım sertleşiyor deyince erken doğum belirtisi felan dedi kasılırsa açılma oluyormuş sanırım bende şuan için açılma felan var mı deyince hayır dedi ama kuşku oldu birde rahim ağzını ölçmeden neden böyle söyledi anlam veremedim :( umarım yetmezlik yoktur haftam daha 19