2 gündür boğazımda ilaç Yapışmış gibi bir his var yutkunuyorum sıcak şeyler içiyorum geçmiyor ağrı da yapmıyor . Başka bi belirtim yok uzun zamandır kimseyle de görüşmedim sadece eşim dışarı çıkıyor oda aşılı bi belirtisi yok bana bulaştırmış olabilir mi geçirenler böyle bir belirti yaşadılar mı ?