Nurklc38 aslında gecikme yaşamadım daha gününe de var ayın 10 unda olmuştum.kahverengi leke geldi perşembe günü akşam ve devamı gelmedi hemen gidip test aldık nöbetçi eczaneden testte pozitif çıktı cuma sabahı da kan testine gittim onda da 47.76 çıktı eve gelince tekrar kahverengi leke gördüm akşama kadar devam etti bugün de gelen giden olmadı daha.pazartesi tekrar gidip kan testi yaptırmayı düşünüyorum