Kızlar 17 haftalık gebeyim doktorum gebeliğimi riskli gördü okula başlatmayacak 1 ay heyet yazacaktı ama rapor biriminde ki çalışan sizin şuan rapor hakkınız var öncelikle 20 gün rapor hakkınızı tamamlayıp ondan sonra heyet yazabiliriz dedi. Direk heyet yazamaz mı? Şimdi bana 10 10 rapor verirse yerime öğretmen vermeyebilir okul ve öğrenciler madur olur ama direk heyet verse okul ücretli isteyebilir . Hu kınuda bilgisi olan var mı?