Dilek147 Herkese merhaba, geçen ay yumurtlama günü ve sonra ki 2 günü değerlendirdim. 6 gün önce kan testi yaptirdim negatifti yarin regli günüm heyecanla bekliyorum ne olacağını insallah bende benim gibi bekleyenlerinde istediği olur
Fatma_4224 Dilek147 inşallah hamilesindir canım rabbim isteyen herkese en kısa zamanda en hayırlı olanını nasip etsin ❤️🤗
Manolyanis Dilek147 bende adetimi bekliyorumm yaaa güzel haberlerle gel inşallah 🥲🥲🥲 benmde adetime daha var kan verdim 2 3 gün önce negatif ama morelimi bozmadım ve inanıyorum ki hamileyim ❤️
Dilek147 Omay0707 insallah sizde hamilesinizdir. Bu ay ilk defa ovulasyon denedim. Yumurtlama ve catlamayi gordum insallah olur Allahın izniyle
Fatma_4224 Dilek147 bende doktora gittim doktor sol yumurta gelişmiş 14.5 ile 16.5 dedi laboquick ovulasyon testi kullanıyorum doktordan geldıkden bir gun sonra test de cift cizgi gördüm ama ikisinin rengi de aynıydı aşırı koyu bir rengi yokdu ve c cizgisi nede t cizgisi ikiside açık mor rengindeydi o gun ve ertesi gunu aşırı kasık agrısı kramp oldu göbeğimin alt kısmında su sallanıyor gibiydi ertesi gunu tekrar test yaptım doktor dan geldiğimde yaptığım test de yine belirgin bir silik vardı ama çift cizgi gördükten sonra birdaha da göremedim t cizgisisinde hiç silik yok şimdi acaba çatlama mı gördüm ki test yapmayı da bırakmadım ilk kez adetim bittikden sonra kasık agrıısı kramp felan yaşadım eskiden hiç yaşamazdım
Dilek147 Fatma_4224 aşırı koyu olması pik oluyor canım ama ikisinin aynı koyulukta olması yumurtlama peki daha sonra siliklestimi test o zaman da çatlama oluyormuş
Fatma_4224 Dilek147 Valla iki renk de aynıydı ertesi gün ise ikinci cizgi hiç yoktu Allah’tan hayırlısı ay sonuna kadar bekleyecegiz
Fatma_4224 Dilek147 ben bundan 4 ay önce felan kullandım canım ovulasyon ama asla cift cizgi göremedim 1.5 ay once ise doktora gittim polikistik yumurta tembelliği oldugunu söyledi yani yumurtlamıyordum ve 4 yıldır evliyim hiç gebe kalamadım
Dilek147 Fatma_4224 anladim canim bende 3 yıldır evliyim bu zamana kadar hep korunduk 3 aydır istiyoruz geçen ay ilk defa ovulasyon denedim bakalim hakkimizda hayirlisi olsun insallah