Merhaba herkese, benim 8. Haftada kese yanında kanama alanı görmüştü doktor. Ama hiç alttan lekelenmem ya da kanamam olmadı. Düşük riski ile günde 2 kez progestan kullanarak 12. Haftaya kadar yattım. Tuvalet dışında hiç birşey için kalkmadım. 12. Hafta kontrolde doktor progestanı günde 1 e düşürdü. Ama doktor mu beni çok korkuttu diye düşünüyorum burada okuyorum kanaması olanlar bile normal hayatlarına devam ediyor lekelenmeyle devam ediyorlar. Buna benzer durum yaşayanlar yardımcı olursanız çok sevinirim. Şu an 13+5 haftadayım.