Kızlar 36 haftalık gebeyim dün sağlık ocağında kan verdim bugün Kan değerim 4.9 çıktı acilen hastaneye git kan taksınlar sana dedi ama evde 2 buçuk yaşında bi bebeğim olduğu için bırakacak kimse olmadğından gidemedim pazartesi eşim izin alıcak o bakıcak hastaneye gidicem ama kadın doğum acile mi gitmem gerek yoksa polikliniğemi yada dahiliyeye bölümüne mi beni aydınlatırsanız çok sevinirim çok endişeliyim😔