Kızlar 18. Haftaya giriyorum bir haftadır özellikle yemeklerden sonra daha çok olmak üzere mide ağrısı midede gaz sancısı çekiyorum gaz yapacak bi şey yemiyo olmama rağmen hata bugün yemekten önce başladı yani. Yürüyüş her gün yapıyorum. Soda içiyorum ama çok kestiğini söyleyemem şişkinliği özel yaptığınız bi şeyler oldu mu bu durumlar için