Merhaba arkadaşlar. 19 haftalık hamileyim ve 2li tarama testinde doktorum bana down sendromu riski var ama net değil dedi. Yaşım henüz 23
Kombine risk : 1: 742
İkili risk : 1:120
2li kan testi verirken doktor kontrolünde ultrasonda bebeğin sağlıklı olduğu ölçülerinin normal olduğu söylendi ama endişelendim.Bu konuda bilgili olanlar varsa bana yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ediyorum.