Ozlem2206 Merhaba hanımlar. 3 aylık hamileyim rutin ağır olmamak kaydıyla temizlik yaparken hemen kasıklarıma ağrı giriyo halim kalmıyo baya dinlenmeyincede hemen geçmiyo normal mi bu kasık ağrısı yaşayan varmı korkutuyor beni normalde ağrım falan olmaz
[silindi] Ozlem2206 bende 14+2 benimde kasıklarım çok agrıyo hatta dün aksam baya baskı yamıstı yürürken otururken gece 3 te acile gittim doktor baktı sorun yok dedi. Üşütmüş olabilirsin dedi. 2 haft öncede yine kasık agrısı sebebiyle idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı.
Ozlem2206 [silindi] bende bir kaç gün önce hem kan hem idrar tahlili verdim temiz çıktı temizlik yaparkende oluyor mu sizde de
[silindi] Ozlem2206 sanırım agır kaldırınca oluyor bende süpürgeyi kaldırdım bijaç kez. Bide yatarken bacaklarımı karnıma cekip uyuyorum acaba omu baskı yapıyo bilmiyorumki🤷🏼♀️ Sizin kramp gibimi? Benimki hani ayaklarınızı üşütürsünüz kasıklar hassaslasır agrır ya öyle. Bide sanki içerde yanma gibi bi his oluyo 🤷🏼♀️
Ozlem2206 [silindi] yok canım benim bildiğin adet ağrısı sancısı gibi oluyo sızlıyor gibi ama sadece yorulunca oluyor inşallah düzeliriz zamanla 😊