Ben aynı zamanda bademciklerim iltihap oldu, onlar öyle olunca korona olcagımı düşünmedim, pazartesi gecesi hastanlanmaya başladım, bugün koku ve tat kaybı yaşadım sanırım koronayım yarın test olucam 😒yarın itibari ile 6. Günüm koronada ekstra hiç bişi yapmadım