metehaninannesiii asena9 buz şişesini alip agriyan yerin üstüne koyun yuvarlak daire yaparak masaj yapın siseyle üstüne yatmamaya calisin
Minaminisi asena9 2-3 gün ağrı yoğun oluyor, 1 haftaya doğruyu tamamen geçiyor. Buz torbası çok iyi geliyor.
Ayseee4238 asena9 ilk dozda benimde öyle oldu mahfetti ağrısı acısı buz torbası koy o biraz rahatlatıyor.
sumeyraballl asena9 2. Dozda aşı yerini sar cnm benm de 2 gün ağrıyıp geçti üşütmesin aşı yerin şişmesni de engeller
dakpinar- asena9 bugün öğlen ilk tetanoz aşımı oldum , arkasından bir tane Parol içtim ve uyudum hıc ağrım yok su ana kadar , kolunuzu çok hareket ettirmeyin 😍
asena9 dakpinar- bende de ilk gün bişey yoktu parol da içmedim sizdede olmaz inşallah, teşekkür ederim tavsiyeniz için ☺️