Kızlar sabah söylemiştim lekelenmemden dolayı acile gideceğim diye. Gittim ve şok oldum bebek ve kalp atışı görüldü. Doktor 5+5 olarak yazdırdı yanındaki asistana. Ama 5+2 yim adet tarihime göre şok oldum çok şükür inşallah herşey yolunda ilerler. Lekelenmem de son bulur bir an önce inşallah 💕💕