Selam kızlar 🤗 doğuma son 34 gün kaldı ama ben çok ağrı çekiyorum. Bebek sürekli sertleşiyor karnımda , karnım geriliyor gerildikçe ağrı yaşıyorum uyuyamıyorum ve nefesim kesiliyor 😞 aynı durumu yaşayan var mı normal mi acaba? İnternette okuyunca sertleşmesi normal değil diyorlar da