D_cakmak54 Bende aynı şekilde bu aşı bulundu ama tam olarak test edilmedi ki , bende açıkcası bebeğimi riske atmak istemiyorum doğumdan sonra olacağım. Riskli gruplar zaten mecburi ama doktorumda gebenin kendi tercihine bırakıyoruz çünkü bu aşının 1 yıl sonra bile ne getireceği henüz kanıtlanmamış 🤷♀️ Herkesin kendi görüşü farklı bence o yüzden kişisel bir tercih bu