Gulserenn21 merhaba,benim bütün aile arkadaş komşu erkek dedi,ben hiçbir şey hissetmedim doktora dahi sormadım merak da etmedim hatta kendime şaşırdım😅çünkü kız veya erkek oluşu ile yani cinsiyetiyle hiç ilgilenmiyordum iyi olması herseyin yolunda olması bana yetiyordu,dolayısıyla üzerinde düşünmediğim için de içime bir his doğmadı😅özetle isteklerimiz içimize doğuyor diye düşünüyorum🌸