Aras Dileksen nasıl yani isimler aynı ben bi farklılık göremedim kimlikte hangisini öne yazdırsam diye mi soruyorsunuz?
Dileksen Aras evet canim soylenis olarak hangisi guzel geliyor kulağa bide one hangisinu yazdirsam iyi olur
Dileksen Zmra_Ozcan Canim bende oyle düşünüyorum ama esim annesinin adinida koymak istiyor kırmıyorum 😊
Aras Dileksen eşiniz eğer sevgi ismini çok seviyorsa istiyorsa bence sevgi zümra olsun bahtı ömrü güzel olsun ismi gibi
Dileksen Aras Aminn canim ins. Evet esim istiyor annesinin ismi anneside cok iyi bir insan ve esim tek cocuk kardeside yok annesinin ismini de koymak istiyor istersen kullanmazsin diyor zorlamıyor ama kirmiyorum bende genelde 2 isim konuyor bide simdi
Aras Dileksen nedense okuyunca duygulandım 🤭😩 Allah sanada annesinede onun yokluğunu göstermesin inşallah canım benim kırmamakta çok iyi yapmışsın kayınvalidende çok mutlu olur ayrıca sevgi de çok güzel bir isim bana sorsan zümra danda daha güzel
Dileksen Aras Canim zaten cok eski bir isim olsaydi bende kabul etmezdim. Sahsen suan konulan lina liva mina hira isimlerinden daha guzel oldugunu düşünüyorum bende. Gercekten teşekkür ederim yorumun icin😍
Aras Dileksen aynen eski bi isim değil ve gerçekten güzel bir isim hayırlısı olsun inşallah canım sağlıkla gelsin yavrun 😍😘