Dygrd memo90 saglikla gelsin bebegin 🤗 usg varmı yeni at bakalım çünkü o attıklarında çıkıntı yoktu kız dedim
memo90 Dygrd https://resimyukle.io/g/VkMESvZS6q burda 12+2 yız son zamanda gitmedım doktorum telefonla soyledı fetal dna sonucunu
memo90 Dygrd bana bakmadınız ama :( fetal dna da yanılma olmaz heralde cinsiyet için herkese soyledıkte 😂😂😂😂
Dygrd memo90 valla değişir mi bilmem ama ben hala kız olarak görünüyorum dik bir çıkıntı yok yatay gorunuyor 🤗 saglikla gelsin bebegin 🙏
memo90 Dygrd tesekkür ederim hayırlısı olsun ne dıyelım saglıklı olsunda 😂😂 herkesı sasırtmakta ıyı olur