Almi4134 Kizlar bizde genetik kafa büyüklüğü var ama doktor 3 hafta onden gidiyor diyince moralim bozuldu 34 haftaligiz sinirlerim bozuldu:( ne gibi problem olabilir kafa ici yapısında sorun yokmuş
eylusko Almi4134 benim de 3 hafta önde hep. çıkacak tek sorun normal dogum ya olmaz ya çok zor olur . benim perşembe sezeryanim var . kafasının büyüklüğü genetik dedi
hamisanne_63 Birazcık kafası büyük olacak bebekken cok dikkat çekebilir ama büyüdükçe normalleşiyor boyutu oğlum 5 yaşında bize de hamileyken kafa çevresinin ml mi büyük dediler cok korktuk proflara faln gösterdik sınırda dediler en son zamanla düzelir dediler bebekken biraz kafası büyüktü baba tarafına cekmiş genetikdir dedi doktor şimdi cok normal
Almi4134 hamisanne_63 bizde de genetiklik var evet yeğenlerim de küçükken otle duruyordu ama büyüdükçe düzeldi iyilikten galiba tosuncuk gibi bir oğlumuz var (yegenim) ben normal dogum istiyordum bu durumda olmaz mi :(
Shnern Almi4134 şuan tam hatırlamıyorum hani hafta olrak değil sanırım ölçüm olarak söylediler 10 olması lazımmış sanırım en fazla ama biraz fazla idi bizimki ondan
Almi4134 Berensmom Anladim canim benim de hafif hafif sancilarim vuruyor doktor ilaçları kullan dedi ama ben nedense ısrarla kullanmiyorum djdk
Egekusumm Bizimki de 2 hafta öndeydi 37. haftada gittiğimde haftasını yakalamıştı. Çatı muayenesi de oldum normal doğum yapabilirsin dedi doktor. Yani haftasıyla uyumlu hale gelebilir, gelmezse de sağlık açısından çok büyük bir sorun olmuyor merak etmeyin