shrgnss Arkadaşlar selam çok uçuk fiyatlı olmayan emzik ve biberon önerisi istiyorum memnun kaldığınız
Taze_gebe shrgnss emzik nuk daha uygun fiyat olarak e bebekte 80 liraya almıştım. Şans işi tabi en pahalısını alırsın ama bebek tutmayabilir🤢