Bende 5. Ayda dişimi çektirmek zorunda kaldım, agumentini o zaman kullandım. Ama bende alerji yaptı, her yerim kabardı, kaşımaktan bir hal oldum😔 Hamile olmadan öncede bir kere kullanmıştım, hiç bir şikayetim olmamıştı. Sanırım vitaminlerle bir kullandığım için böyle birşey olduğunu düşünüyorum. İlaç bitti kaşıntım da kabarcıklarda geçti..