İki doz sinovac asiliyim ikiside hamileligimde yapildi 21 haftaligim az once biontec oldum bi dozda allahim korusun asagi tukur sakal yukari tukur biyik bu isin icinden saglikla cikmayi nasip etsin rabbim dr um onerdi olmalisin dedi sinovac suan deltaya karsi bi ise yaramiyor 3 doz sinovac asili serviste yatanlar var dedi biontecinde onay almasi birazda olsa icimizi rahatlatti covitin daha cok zarari olur bebege koruyalim senide onuda dedi oldum gitti korkuyorum da aslinda aglayarak oldum oku ufle oku ufle simdide yan etki olurmu diye korkuyorum kol agrisina raziyim biontec olanlar destek olursa sevinirim