Aaanneeyiiim Merhaba kızlar 37+1 haftaligim dünden beri karnımın altına ağrı giriyo şiddetli değil geçiyor tekrar basliyo yürürken de karnım sanki araya düşecek gibi böyle olan var mı
Tbd Bende 38+6 haftadayım geçen haftada bu haftada bende bu şikayetler sık sık oldu doğum yakınlaşıyoya rahim kendini doğuma hazırlıyor
Aaanneeyiiim Tbd acaba doğum sancısını ki dedim acile gidecektim ayakta kaldım dünden beri ondan mı acaba dedim anlayamadım ilk gebeligim bilmiyorum bisey
Tbd Benimde ilk ama çok sorup soruşturdum 37. Haftadan itibaren doğuma kadar böyle yalancı sancılar çok olur . Benim özellikle sırtımda oluyor
Aaanneeyiiim Tbd Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah zormuş gerçekten iki büklüm olacak gibiyim ayni