25+5 günlük hamileyim. 3 gündür sırtımda aşırı şekilde özellikle sol tarafta çok kötü bir ağrı var nefesimi kesecek şekilde bugün doktoruma mesaj atıp durumu söyledim idrar kültürü vermem gerektiğini söyledi sizce neyden dolayı idrar kültürü istemiştir bel ile alakasını anlayamadım yaşayanlar oldu ise cevap yazabilir mi ? 🤷🏼♀️