Üc hafta önce kontrole gittik yüzünü asla açmadı. Bir hafta sonra kasılmam oldu gittik doğum pozisyonuna geçmiş gôremedik. Bugün kontrolüm vardı yüzünü rahme yaslamış dönmüyor bu ay beyefendiyi hiç göremedim 😔 bir ay sonraya kontrolüm var bu arada tok gittim ne yapıcam nasıl görücem bu küçük adamı çözümü var mı😔