RHel ben spinal.sezeryan oldum . Ameliyathaneye indirip oturmanizi söylüyorlar sedyeye kucağınıza bı yastık verip öne doğru ona sarilmanizi istiyorlar . Belden bı iğne yapıyorlar iğneyi sadece az girerken hissediyorsun. Yavaşça sedyeye yatırılıyorsun belden asgina bı perde gibi bişey çekiyorlar ayaklarının uyustugunu hissediyorsun ayagini kaldır diyorlar tabi yapamiyorsun .. ve ameliyat başlıyor kesildiğini anlıyorsun ama hissetmiyorsun kesinlikle sürekli bir hemşire yanında ve iğneyi yapan enesyezi uzmanı seninle konuşuyor .. dakikalar sonra dünyada duyabilecegin en güzel sesi duyuyorsun 🥰 baktım ki ortadan bölünen perdenin ordan minik bı burun iki açılmamış göz var elleriyle o perdeyi tutmaya çalışıyor 😘 göbek kordonunu kesip battaniyeye sarıp yanagima getirdiler burnunu.emmeye çalıştı .. iyiki tam uyusturulmamisim o anı kaciracaktim .. bebeği yuakri çıkarıyoruz annesi dediler sende dikişlerin olunca çıkacaksın dediler beni yarim saat filan sonra çıkardılar odama . İlk asini olup yeni doğan k kıyafetleri giydirilip yanıma getirildi yanaklar kıpkırmızı 🥰 ilk emzirme tabiki deneyimsizliği ama kucağımda bir mucize tututordum .. ben gece sezeryan oldum sabah ayağa kalkma işi birazcık sıkıntılı eşim kalmıştı benle bir hemşire ve bı hasta bakıcı ile birlikte ayağa kaldırdılar .. sürekli yürümek gerekiyor .. ilk 3 adım ancak attım sonra 5 10 derken çocuğumu kendim bezledim .. besiginden aldım yerine koydim .. evet zor ama çok korkulacak bişey değil . 5. Günü evimi elektrikli süpürge çektim . Tabi siz çekmeyin ama 😄 ben yaptım çok şükür dikislerden sıkıntım olmadı