2 ay önce kontrole gittim hormonlara baktı doktor ultrasonla yumurtalıklarıma falan da bakmıştı birşey yok eşin de görünsün doktora dedi eşime de sperm testi yaptırdık geçen ay onda da birşey çıkmadı 8 ay önce düşük yapmıştım ondan sonda sürekli denedik ama yok ovülasyon ile yumurtlama günümü de görüyorum değerlendiriyoruz mutlaka yastık koymak amuda kalkmak herşeyi denedik ama yok.. pazartesi tekrar randevu aldım bu düşükten sonra adetim 2 gün içinde kesiliyor bu defa onu da söyleyeyim doktora diyorum ama çekiniyorum da aslında daha 2 ay önce geldin bir sıkıntı yok demedim mi demesinden.. tekrar nelere bakar acaba ? Var öı böyle olup tekrar tekrar doktora giden