nur_xyz1 6-7-8. Haftalar kabus gibi geçirdim, ayran içiyorsan yine şanslısın inan, iki gün boyunca tek bir gram yemek yemeden bir daml su içmeden geçirdiğim oldu. Sonunda zaten vücut dayanamadı, idrar testim rezalet çıkınca sabah aksam birer litre serum almaya basladım. Seni çok iyi anlıyorum asla geçmeyecek gibi geliyor, hamile değilim hastayım ben diye her gün ağlıyordum. Kimle konussam yok bebeğinle konuş, birbirinze uyum aşamasındasınz vs. Diyordu daha cok strse giriyordum çünkü inan bırak bebekle konusacak dermanı, gözlermi kırpacak enerjim yoktu. Evde bitki gibi yatıyordum. Suan 11+3′teyim, öğretmenim, okula bile başladık. Yüzde yüz geçti diyemem ama büyük oranda azaldı kusma sayım. Buna da bin şükür diyorum. Prilam ilacı kullanıyorum bu arada, doktoruna danısıp kullanabilirsin. İnşallah en kısa sürede hepsi gececek 😍😍💜