beyza1234 hiç korkmayın. Tabiki şartlar el verirse normal yapın ama olmuyorsa zorlamayın. Ben o kadar memnun kaldım ki, şimdi 2.bebeğim geliyor onuda sezeryan istiyorum kısmetse. Spinal sez oldum, gerçekten 10 günde ayaklandım. Korkmayın o bebek bi şekilde gelecek, hayırlısı ile gelsin inşallah😊🌸