Kizlar 39 +1 de son doktor kontrolume gitmistim hersey yolundaydi heran gelebilir bebis rahmin kisalmis diyordu doktor surekli . Neyse 😁 aksam kayinvalidemlerdeydim herhangi bi sancim yoktu hatta eve geldim utu ve banyo temizligi yapmistim bu arada bebis inanilmaz hareketliydi sanki ben geliyorum artik der gibi her hareketi canimi yakmaya baslamisti ben en iyisi erken yatim dedim gece saat 3 gibi sancilarim hafif hafif gelmeye basladi 10 dk da bire dusmeye basladi . Esimi hemen uyandirmadim dakikalari yazmaya basladim yalanci sancidir diye . Bagirsaklarim inanilmaz guruldamaya basladi sanki midemi bozmusum gibi wc ye kosturdum afedersiniz ishalle birlikte kanamam basladi nisan gelmisti artik . Suyum da sizinti seklinde gelmeye basladi ayni anda .hemen esimi uyandirdim ve hastaneye gittik . Gelen sumu diye test yaptilar su degilse eve yollanicaktim cunku . 1cm aciklikla birlikte suyumun geldigi anlasilinca hemen yatis yapildi . Bu arada sancim durmus gibiydi . 24 saat icinde bebis dogar denildi ve sanci odasina alindim . Cesitli haplar ve kokteyl deniliyo almanyada sanci gelsin aciklik olsun diye veriliyo ondan icirildi derken surekli yatma yuru denildi ve aksama kadar surekli merdiven indim ciktim hatta burdaki postlarda okumustum yan yan inip yan yan cikin merdivenleri acikligi arttiriyo diye . 😍 sonra sancim azalinca aciklik da 2 cm de kalinca yarin sabaha belkide oglene gelir bebis denilip esimi korona kurallarindan dolayi eve yolladilar burda esler son dkikaya kadar pek hastanede istenilmiyo . Esim eve gidip 10 dk daha uyumadan bana bi sanci geldi hemen esimi aradilar dogum basliyo diye 😅 beni dogum haneye aldiklarinda 4 cm olmustu ama sancim 100 leri geciyodu . En son lavman verdiler acilmayi arttiriyomus ama 5 dk ayaga kalkmadan bekle dediler . Mumkunmu orada 5 dk da yatmak.3 . Dk da artik sedyeye yapiyom tuvaletimi kalkmam lazim diye bagarmaya basladim hatta esim 5 dk dur lutfen ve altina yapma nolur diye takilmaya basladi. Tuvalete git gel derken o 4 cm olmus 10 cm hemen ikin demeye basladi ebem ikinma biraz surdu tabiki ama prensesim cabucak geldi kucagimiza cok.sukur . En buyuk teselli benim icin 0 dikis ve 0 kesiydi . Rabbim sizlerede kolaycacik ve dikissiz dogumlar nasip etsin. 😍😍😍 kizlar benden size tavsiye sanciniz baslayinca bol bol yuruyus yapin ve sanci gelince yere cökun inanilmaz sanci hafifliyo 😘