momy853 gonlunu almaya calısın bır sekılde. Keske 2 ısım koysaymısınız daha ıyı olurmus. Biz de hep 1 ısım esım 1 ben koyuyoruz 2.bebegıme babamız Tolunay ısmını sectı bende tamam dedım ha ıyı veya kotu ısım herkesin kendi dusuncesı ama ısım konusunda da eşimi kırmam. Bende Ege ısmını koyacağım