Gozzdde öylee öyle elbette Dediğin gibi canım yiyecek ekmeği varsa hiç bi şey engel olmuyor çok üzüldüm canım ama inşallah toparlarsn diyetle inan bende şüphelenyorım şekerden 4 hafta sonra şeker yüklemesi olcak ama kesin bendede çıkar ağzım kuruyor çok su içmeme rağmen troidm 8 di şükür 2.55 e indi aylardr kontrole gidiyorum Allahım sagsalım kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ve Rabbim hiç kimseye evlat acısı vermesin kimsenin kucağını boş bırakmasın çok zor hamilelikte başlıyor annelik endişelerimiz yok kese görünüyormu yok kalp atışını var mı hep korku merak oluyor ister istemez