poyrazinannesi3547 enfeksiyon yüksek, ilaç alman gerekir doktor muhakkak verecektir. Ayrıca idrarın da yoğun, az su tüketiyorsun demek. Enfeksiyonun geçmesi için de su içmen önemli. Benim 5 günüm kaldı çok şükür enfeksiyon sorunum hiç olmadı. Hergün 2-3 kere çamaşır değişiyorum. Günlük ped kullanmıyorum. Temizliğe önem veriyorum ayrıca eşimle son haftaya kadar prezervatifsiz bir ilişki yaşamadım. Bunlar enfeksiyonun oluşmasına gerçekten engel. Özellikle eşinin korunması önemli. Çünkü bizim vajina ph’ımız ve erkeklerin meni ph’ı değerleri asit-baz gibi birbirini etkiliyor. Bizim içerideki ph’ımızı bozduğu için enfeksiyon daha kolay oluyor. Açık yazdım biraz :)