Ecebyrm00 ben prima aldım alırken yorumları baya okudum. Sleepyi çok kişi kullanıyor ( belki fiyatı uygun diyedir bilmiyorum) ama boyutunun küçük olduğundan ve bebeğin sırtına kadar sızdırdığından sürekli bahsediliyor, yorumlar çoğunlukla bu yönde . Prima yorumları güzel pişik yapmıyor ve boyutu iyi demişler hep. Hatta şu an e bebekte prima indirimi var bakın isterseniz . Ben 44 adet yeni doğan bezini 50 TL ye aldım galiba (indirimden önce almıştım ).