0121 Arkadaşlar 28 Ağustos da 5 haftalık bebeğimi düşürdüm bugün kanamam yok simdi bugün doktor a gittim beta 36 ya düşmüş haftaya gel sıfırlanır belki dedi birde rahim duvarı kalınlığına bakacam dedi daha önce böyle birşey yaşayan varmı çok korkuyorum Cidden
fuunda_3 0121 Çok geçmiş olsun Allah sana hayırlı zamanda tekrarını yaşatsın inşallah 🤲 kanama olması gerekmez miydi neden olmadı acaba
Fadikb 0121 bende 2 sene önce 5-6 haftalıkken düşük yaptım kimyasal gebelikti adet kanaması gibi oldu zamanla beta sıfırlanıyor merak etmeyin
Artteachermom 0121 merhaba bende 16 ağustosta düşük yaptım 4 buçuk haftalıktı henüz. Bu 2.gebeliğimdi. 1 hafta kanamam oldu normal adet gibiydi ama ara ara parçalı geldi.adet bittikten sonraki En son tahlilimde beta 3 e düşmüştü
0121 @fuunda_3 kanamam cumartesi gününden belli vardı sadece bugün yok zaten beta iki bin küsürdü bine düştü bugün de 36 ydi işte doktor haftaya tekrar bakacaz dedi rahim duvarı kalınlığına bakacam dedi
fuunda_3 0121 Çok geçmiş olsun o yavaştan düşer bi anda düşüyormuş beta sanırım regl zamanına kadar falan düşer doktor baksın rahim duvarına belki tutunamamıştır kanama da bittiyse kontrollerine bir daha böyle bir sıkıntı yaşamazsın inşallah
Elmas_ 0121 0121 rahim duvarının kalın olup olmadığına bakar bence bende düşük yapmıştım hafta aşırı gel demişti en son 0 ın altında görünce tamamen düştü falan dedi parça kalması açısından takipte bulunuyor
Fadikb 0121 rahim duvarı kalın mı değil mi diye bakılıyor birde içerde parça kalıp kalmadığına bakacak
Det yok alttan muayne ediliyor aletle kamera var onda rahım duvarın incelmişsse iyi ben baya büyükken düşük yaptim çok parça geldi benden en son öuayne oldugumda tertemiz parça yok kürtaja gerek yok denildi çok şükür
Nazendehanim Ben de 6 haftalıkken Kurtaj oldum , hamilelik belirtisi hemen sıfırlanmiyor, bir bir buçuk ay sürüyor ondan betaniz öyle çıkmıştır diye düşünüyorum
Su_damlasi 0121 çok geçmiş olsun Allah bir daha yasatmasin. Korkacak bişey yok vajinal ultrasonla rahim duvarının normale dönüp donmedigine bakicak içerde parça kalmış mi onu kontrol eder. Kanama bir iki hafta olanlar da var daha uzun sürenlerde bu bunyeden bünyeye değişkenlik gösteren bir durum.
0121 @Su_damlasi benim kanamam bir hafta kadar sürdü de kızlar bişey sorcam düşükten ne kadar zaman sonra tekrar ilişki olur beta nin sıfır olması lazım mi