32+5 im bende ve 3 günden beri bende öyleyim sürekli serum ilaç tedavisi aldım doktorum evdede ilaca başladı normalde yatış verdi ama bir tanede evde bebişim olduğu için kabul edemiyorum malesef ve bunlar doğum kasılması olarak sayiliyormus ihmal etmeyin derim bana hemen iki doz ciğer geliştirici yaptı damardan iki ilaç 3 serum kalcdan 3 iğne şuan da da ishal başladı bende bundan korkmaya başladım acaba bir sorun mu diye beni de bu yönden bilgilendirirseniz sevinirim bu arada kasılmalar bağlı bende sabah bir anda kan boşalması olmuştu devami gelmekle birlikte ve doktorum ultrason dada kasılmalari gördü ve bizzat şahit oldu kasilmalarima