Yusuf__eren beslenmiyorm desem daha doğru 😅 gün icerinse mutlaka sabah kalkınca incir tüketiyorm şeftali birde ikindin gibi yiyorm acıkınca çerez yiyorm sürekli danino çok tüketiyorum onun dışında kahvaltı vs olsun hiç yok bende tek oldum için yemiyorm yiyemiyorum evim markete fırına uzak ekmek olmadı için aç kalıyorm akşam yemeğini desen akşam 9 da yiyorz eşim gelince ☺️ incir şeftali danino muzlu popkek çok tüket onlardan alıyor 1 ayda 600 gram alıyor ve beslenmem çok kötü oldu halde sizin kaç gram 🐥