Kızlar bugün nst de bebeğimin kalp atışları bir anlığına 180i geçti makine sinyal verdi o sırada bebek hareket etti ama baya. Hemşirede dedi bebek heyecanlanmış ama sonra düzelmiş sorun yok dedi doktorda birşey demedi böyle olan var mı tedirgin oldum açıkcası. Aklımdan çıkmıyor 😏