nurdgnn
Merhaba canm eskisehirde yaşıyorum Anadolu hastanesi tanser beye gidiyorum harika bir doktor ilgili alakalı en ufak bişeyde hemen WhatsApp dan yazıyorum direk arıyor sağolsun nasip olursa doğumu orda yapmayı düşünüyorum ablam ve iş yerinden arkadaşlarım tanser beye gitti çok memnun kaldılar çok yoğun bir Dr hastası çok ama ilgisi asla bolunmuyor her gittiğimde aynı ilgi aynı yaklaşım sağolsun ☺️