Kyaelif canım benimde 5 haftalıkken başladı ama benim kanama alanım vardı zaten progestan kullanıyordum ama progestan durduramadı benim kahverengi akıntıyi sonra bir gece ped dolusu geldi acile gittim tabiki bisey yapmadılar sabah özel hastaneye gittim iğne verdi 3 tane iki günde bir olmak üzere şuanda hafta bir iğne oluyorum progestana da devam dedi 1 hafta içinde kesildi tabi ben kan sulandırıcı iğne hap kullanıyorum hapı kesti şükürler olsun bitti şimdi tekrar başladım kan sulandırıcı ya hiç kalkmadan yattim sadece lavaboya kalktım şuan hiç bir sıkıntım kalmadı Allah yardımcımız olsun hepimizin çok zor bisey