Cananyildiz Merhaba kızlar bu konu hakkında fikri,bilgisi ,deneyimi olan var mı? Yeni meydana çıkan 4 cmlik dermoid kistim var bebek istiyoruz operasyon gerektirir mi gebeliğe engel mi siz neler yaşadınız bilmek istedim 😔
Heppimam Cananyildiz Canım merhaba hamilelikle birlikte dermoid kistim olduğunu öğrendim yaklaşık 15 cmdi çapı hamilelikte bana engel olmadı anlayacağın ama gittiğim doktorlar iyi hamile kalmışsın bu kistle tarzında konuştu ve 12. Haftadan sonra alınması gerek dediler hep çünkü torsiyon veya patlama olabileceğini söylediler hep ama ben istemiyordum ameliyat olmayı hamileyken şuan 36 haftalığım ameliyat olmadım ama çok dikkat ettim kendime hareketlerime torsiyon olmasın diye şuan ne alemde bilmiyorum artık bebişden görünmüyor 🙈 sezeryanla hem bebişime kavuşucam hemde kisti alıcaklar canım ama sana tavsiyem hamilelikten önce aldırman yönünde çünkü hamileyken çok sters yaratıyor aman birşey olmasın diye senin ki şuan çok küçük kapalı ameliyatla hemen hallederler çünkü Allah korusun büyüdükçe torsiyon riski artıyor buda yumurtalıkta kangrene sebep oluyor bence imkanın varsa aldır ve öyle hamilelik planla biraz uzun oldu ama bunlarda benim yaşadıklarım ☺️
Tomvejerry Cananyildiz hamilelikten önce hallet cnm hamilelikte çok riski oluyor 12 cm kist varmış bende haberim yoktu hamilelikle öğrendik. Yaşadığım sancılar cabası bi de patlama kendi etrafın da dönme zehirleme gibi durumları var dedi dr. Böyle bi durumda hamileliğe bakılmadan ameliyat ediyoruz maalesef bebeğin hayatı için de risk olabilir dedi suan 21 haftalığım 3 kere sancılandım. Ama bişi olmadı. Öyle böyle gidiyor suan. Ama hamilelikten önce ilaçla yok oluyor bu kistler.
Cananyildiz Heppimam Allah razı olsun açıkladığın için canım Allah doğumda kolaylık versn🥰🤲 isteyince hemm hamile kalabldn mi benmki şuan 4 cm hamile kalsamda cok tehlike arz ediyormu bilmyrm kendi doktorum ameliyt demedi
Heppimam Cananyildiz Teşekkür ederim ☺️ evet canım hemen hamile kaldım ama göründüğüm doktorlar hep şanslısın dedi bana belki senin kistin küçük olduğu için ameliyat önermemiştir canım benim ki baya büyük çünkü
Heppimam Cananyildiz Evet canım öyle gerçekten inşallah sende yakın zamanda müjdeli haberi alırsın ☺️
Cananyildiz Tomvejerry yok canm ilaçla gitmiyor dermoid kist tedavisi aldırmaktam baska çözümü yokmuş.Sen 12 cm nasl farketmedin ya hic agrin adet degisikligi vs bsy olmadı mi? Benimki 4 cm doktorum suan almaya gerek yk dedi ama bilmyrm takibini yapacagz.
Tomvejerry Cananyildiz yooo valla hiç fark etmedim işin tuhafı oğluma hamileyken de 6 cm vardı doğumdan sonra gitti belki sezeryanda aldılar yada kanamayla falan gitti çünkü kist olduğunu biliyordum. Ve doğum sonrası kontrollerde hep baktırdım kistin yok denildi bu hamilelikte hop diye tekrar çıktı. Dr senin vücudun hamilelikte kist yapıyor dedi. Anlamadım valla şimdilik kardeş kardeş duruyorlar bakalım :)