Seyma-turan1 Kızlar bebek arabası için araştırma yapıyorum. Huggy egg 6 in travel Sistan bebek arabası kullananlar var mı? Ve memnun mu?
alyaninannesi2 Ben aldım canım ama daha kullanamadım. İnternetten aldım beğendim diye ama sanırım hata yaptım normalde inceleme şansın oldu mu ? Aşırı ağır ve hantal bir araba yani indir kaldır nasıl yaparım onu düşünüyorum.
Seyma-turan1 alyaninannesi2 bende online üzerinden beğendim. Gerçeğini görmedim ama hantal olmasına biraz üzümdüm 😕Peki deri olması nasıl sizce?
alyaninannesi2 Seyma-turan1 şimdi sizi yanıltmayayım. Sürüşü rahat yağ gibi derler ya 😂 ama ağır yani indir kaldır sıkıntı. Bagaja zor sığıyor ayakları vs sökmeden bizim bagaja sığmadı mesela. Deri olması da kullanmadan birsey diyemem uzun süre kullanımda atma olur gibi geliyor sanki ama umarım kaliteli malzemeden yapmışlardır. Bide yüksek bir araba baya büyük yani. Canlı görmeden almayın derim bir yerde inceleyin sonra netten alırsınız