asude456 kızlar bebeğim 700 grammış 23 haftalık doktorum haftasına göre iri dedi gebelik şekerim var ama kontrol altında şekerden irileşmiş olabılırmı
Mom3834 asude456 gebelik şekeriniz varsa olabilir. Evet biraz tombik olmuş. Ki benim bebeğimde kilolu ve uzun. Ama aramızda o haftaya oranla 100 gram fark var. Çook büyük sorun değil ama şeker böyle şeyler yapabiliyor kontrolde tutturun sık sık. Bebek erkek mi ? Belki erkekse 70-80 gram farketmesi normal olabiliyordur
Minaminisi asude456 bende 23+3teyim, 640 gr şuan bebeğim. Ama doktorum iri demedi, aç gezdiğim halde güzel büyüyor dedi. Haftaya şeker yükleme yapılacak. Gebelik şekerinden şüpheleniyoruz, amniyon sıvısı bir tık fazlaymış.
alyaninannesi2 asude456 önde gidiyordur yumurtlama erken olmuştur yani 24 haftalık gibidir. Zamanla yolunu bulur bence. Ama yine yemeye içmeye dikkat etmek lazım 😬 benimkide önde gidiyor da bakalım artık
balbocegim27 asude456 şekerden dolayı olabilir benim de o haftada öyleydi ama şeker çıkmadı genetik bizdede sanırım
gldn065807 asude456 benim oğlumda o kilodaydi hiç kimse fazla demedi ve 3400 gr doğdu iri değildi yani şekeriniz varsa diyetinize dikat edin ama şeker çok önemli hem sana hem bebege
Guney16_Enes21 asude456 benim 23 haftalıkken 740 gramdı diğer oğlumun kaç kilo doğduğunu falan sordu doktor. Haftasına göre önden gidiyor ama bizim sorunumuz sıvım fazla üst sınırdaydım erken doğum riskim var😔