26 haftadayım 2 gün önce gece 2,30 gibi kanamam oldu ve doktor dedi ki erken doğum şüphesi yani düşük tehlikesi koyuldu . Protestan yazıldı alttan ve ciğer geliştirici iğne 2 tane ard ard 2 gün yapılacak . Ben zor günler yaşıyorum ve eşim beni bırakıp işe gidecek . Ve bu zor süreçte bi kez bile kaynanam aramadı hiç mi torununu düşünmez ya. Eşime de kendini yapıyormuş ona soruyormuş. Nefret ediyorum