ozge_sblr Fatmaaaks ben iki kere muayene oldum alttan canım ikisinde de kan felan gelmedi. Belki de sert davrandılarsa yada sende hassaslık varsa ondan olmuş olabilir
Fatmaaaks Merve_0109 ya aslında doktor gelecek korkma dedi o gün geldi geçmişti ben doktora gideli 2 gün oldu bugün yine gelmiş bende nişanım mı geldi acaba diye korktum
elif_2021 Fatmaaaks Hayır benim böbrek genislemem vardı açıklık varmı rahim ağzı uzunluğu varmı diye muayene ettiler p
Merve-kurt1 Fatmaaaks Dün doktorum alttan muayene etti kanamam oldu bugün de nişanım geldi 39. Haftadayım
Merveeeeekurt Fatmaaaks gebelikte çok alttan muayene oldum hiç öyle bir problem yaşamadım doktorunuza danışın