Aysema Adetim 9 gün gecikti. Bugun kan verdim ve sonuc 13.91. Cok az degilmi ? Hamilemiyim yoksa acaba kimyasal, bos gebelik falanmidir.
elfmoom Aysema 2 gün sonra tekrar kan verin yükseliyorsa sağlıklıdır:) geç döllenme olmuştur büyük ihtimalle içinizi ferah tutun🥰
elfmoom Aysema ben de 24 ile öğrendim bana da aynı şey denildi o yüzden o stresi çok iyi biliyorum, ben de tedavi ile hamile kaldım🙏🏻 inşallah vardır tabiki istiyorsanız 🙏🏻
Aysema elfmoom Duygularım çok karışık, Rabbim hakkımda hayirlısını versin insallah. Sizde saglikla kavusun yavrunuza insallah 🙏
Aysema Dilekcnkn O zaman olabiliyor normal gebelikde de sanirim, cok tesekkür ederim. Saglikla kucaginiza alin insallah 🙏